چهارشنبه ۲ خرداد ۱۳۹۷

حرف مردم

آخرین اخبار

سرنوشت مبهم کودک ربوده شده در حرم امام رضا (ع)

وعده‌های اقتصادی روحانی چه سرنوشتی پیدا کردند؟/ انتقاد از واردات نعش‌کش به کشور!/ کشف تخلفات برنده یک مناقصه بزرگ

چرا زمین مانند مریخ قرمز نیست؟

توصیه توکلی به روحانی: سراغ رقبایت برو تا دلخوری‎ها رفع شود

انتقال جلسات کابینه امنیتی اسرائیل به زیر زمین!

بریتیش پترولیوم انگلیس هم از ایران رفت

شرکت‌های آلمانی از عواقب خروج ترامپ از برجام در امان نیستند/ خسارت میلیون‌ها اروپایی به واسطه تحریم‌های روسیه

تحلیل واشنگتن پست درباره مطالبات ترامپ از ایران

روزنامه اصولگرا:منتجب نیا بخاطر فشار حسین کروبی،از حزب اعتمادملی رفت

واکنش به شایعه تصادف علی دایی

واردات میلیاردی یک محصول غیر ضروری

سرنوشت مرد افغانی که بعد از تعرض به زن ایرانی،او را کشته است، به قسم خوردن کشیده شد

آغاز رزمایش «کوبالت-۲۰۱۸» در آلماتی»/چین میزبان وزرای فرهنگ سازمان همکاری شانگهای

دو کاری که باید برای حفظ برجام انجام داد

آمریکایی‌ها ایران را با کشورهای عربی اشتباه گرفتند/از ۱+۵ تا ۱+۴

مقاله مهم تئوریسین اصلاح طلبان/حجاریان،الگوی «فشار ازپایین،چانه‌زنی در بالا» را تبیین ایدئولوژیک کرد

بزک اروپا در برجام و تلاش برای انتشار اخبار جعلی علیه روسیه

جزئیات دوره جدید ثبت نام خبرنگاران افتخاری راهیان نور

دستاوردهای مذاکرات سیاسی «آستانه ۹» درباره سوریه

تمدید بحران در ونزوئلا

قلعه‌نویی امروز سرمربی سپاهان می‌شود؟

قیمت نان تغییر می‌کند؟

غفوری و حسینی ۹۹ درصد به جام جهانی می‌روند، کی‌روش به آنها نیاز دارد/ سرمربی تیم ملی به این بازیکنان استراحت داده است و مسئله خاصی نیست

فرصت خدعه به دشمن در پیچ پایانی برجام/ دولت می‌خواهد احتمالات بعید را تجربه ‌کند

ترکیه، فرانسه یا آلمان مکان اردوی تدارکاتی یاران طارمی

کد خبر: ۱۲۹۸۲۷
تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۰۱/۳۰

لوگوی جدید فولکس‌واگن

 						لوگوی جدید فولکس‌واگن 					,

به گزارش بلومبرگ دامنه تغییرات اخیر در گروه خودروسازی فولکس‌واگن که با تغییر مدیر و سیاست‌های اصلی این گروه آغاز شد، اکنون به جزئیاتی نظیر نشان تجاری نیز کشیده شده است.

به گزارش دنیای اقتصاد، شرکت خودروسازی فولکس‌واگن نشان تجاری خود را تغییر خواهد داد.

به گزارش بلومبرگ دامنه تغییرات اخیر در گروه خودروسازی فولکس‌واگن که با تغییر مدیر و سیاست‌های اصلی این گروه آغاز شد، اکنون به جزئیاتی نظیر نشان تجاری نیز کشیده شده است.

به این ترتیب محصولات برند فولکس‌واگن از سال آینده میلادی با نشانی جدید به بازار عرضه خواهند شد. مدیر برند فولکس‌واگن هدف از این تغییر را همگام شدن با تحولات صنعت خودرو و ارائه هویتی به‌روز در آغاز عصر خودروهای برقی عنوان کرد. فولکس‌واگن قصد دارد نسخه برقی ۳۰۰ محصول کنونی‌اش را تا سال ۲۰۳۰ روانه بازار کند.

از سوی دیگر برخی کارشناسان عقیده دارند تغییر نشان تجاری فولکس‌واگن تلاشی برای ایجاد تصویری مثبت و متفاوت از این خودروساز، پس از رسوایی دیزل‌گیت است. نشان تجاری فولکس‌واگن از زمان احیای این گروه خودروسازی پس از جنگ جهانی دوم تقریبا بدون تغییر باقی‌مانده است و تنها تغییراتی جزئی در آن اعمال شده است.

برچسب ها:



نظر شما
نام:
ایمیل:  
وب سایت:
نظر*: